دل نوشته های من...


.... فریادی از عمق سکوت...

 

 

 

احساسم... احساس عروسکیست...

که با بزرگـــ  شدنت...

دور انداخته شد...

دیگر برنگرد...

نمیخواهم ببینی این « من» را ...

که چقدر شکست تا یک انسان حقیقی باشد...

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

پیرمرد
ساعت18:13---26 بهمن 1392
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
خدایا گفتم بریدم
گفتی:لاتقنطوا من رحمت الله
گفتم:کی می دونه تو دلم چی میگذره؟
گفتی :ان الله یحول بین المرء و قلبه
گفتم هیچ کسو ندارم
گفتی:و من یتوکل علی الله فهو حسبه
گفتم فراموشم نکردی
گفتی:فاذکرونی اذکرکم
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گ ل][گل][گل][گل]
با مطالب کوتاه جدید بروزم.دوست داشتید تشریف بیارید


حمید رضا
ساعت1:16---22 دی 1392
سلام
خداییش سایت خوبی داری.
یه سایت راه اندازی کردم کسب درآمد از پاپ آپ.
اول برو تو سایت و عضو شو,بعد از عضویت با نام کاربری و رمز عبورت وارد سایت شو.
از قسمت دریافت کد, کدی رو که بهت میده داخل قالبت قرار بده.به ازای هر پاپ آپی که سایتت باز کنه 13 تومن بهت میده.
اگه روزانه سایتت 1000 تا بازدید داشته باشه روزی 13000 هزار کسب درآمدت.هروقت هم پولت به 10000 تومن رسید می تونی دریافتش کنی اگه هم موجودیت کمتر از 5000 تومن باشه میتونی موجودیت رو به صورت کارت شارژ دریافت کنی.
امیدوارم ازم حمایت کنی.
منم دوباره بهت سر میزنم.
popup.mihancrack.ir


انجمن تفریحی،سرگرمی،مذهبی،شیعه 14
ساعت20:28---9 دی 1392
سلام
دوتا خبر خیلی خیلی خوب دارم براتون
1. انجمن تفریحی،سرگرمی،مذهبی شیعه 14 فعال شد
شما میتوانید بهترین لحظات شاد زندگیتان را در انجمن تفریحی و سرگرمی ما تجربه کنید!
این انجمن در نظر دارد به فعال ترین کاربران هر هفته کارت شارژ جایزه بدهد!
باور نمیکنید!!!! باور نمیکنید!!!!
پس یه سر بزنید
هیچ وقت دیر نیست برای عضویت در انجمن و گرفتن کارت شارژ!!!!

2. شما میتوانید با مراجعه به آدرس زیر با ما تبادل لینک کنید
!!!! تبادل لینک رایگان!!!!!!
میانگین آمار بازدید این سایت روزانه 500 بازدید می باشد!
به امتحانش می ارزه!!!! بیا تبادل لینک کن و به دوستان و کاربراتونم بگید و ببینید در آمار بازدید سایتتون چه فرقی میکنه!!!

لینک عضویت در انجمن : http://www.shia-14.tk/Forum/Register/admin
لینک تبادل لینک با ما : http://www.shia-14.tk/page/tabadolelink

خواهش مندیم این پیام را برای کاربرای سایتتونم ارسال کنید!!
شما میتوانید بعد از عضویت در انجمن مدیر یکی از بخش هایه انجمن یا معاون ارشد انجمن شوید!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 15 آذر 1392سـاعت 16:50 نويسنده ملودی| |
i413141_11.gif (242×58)
Design:MISS ROYA